שלום רב, רכשנו דירה באוגוסט 2015 (חתימת חוזה) ומסירת המפתח תהיה ב 1-5-16 . וכנראה נמכור אותה בפברואר 2017. האם נשלם מס שבח. מכיוון שמיום חתימת חוזה כן חלפו 18 חודשים קריטריון המהווה פטור. שאלה נוספת האם מגיע לנו לבקש פטור ממס ( אף פעם לא ביקשנו)
אם זו דירתכם היחידה קיים סיכוי שלא תשלמו מס שבח אפילו אם יהיה שבח תלוי בהתנהלותכם, בדיווח שלכם וכיוצ"ב.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דוד שלום רב. השאלה היא מיהו בן המשפחה (דרגה ראשונה או אחרת), והאם הסכם השכירות הינו אמיתי ובתנאי שוק ולא הסכם פיקטיבי. עקרונית הפטור החלקי אמור לחול אבל יש לבחון זאת באמצעות איש מקצוע מתאים. ...
המשך תשובה