שלום רב, רכשנו דירה באוגוסט 2015 (חתימת חוזה) ומסירת המפתח תהיה ב 1-5-16 . וכנראה נמכור אותה בפברואר 2017. האם נשלם מס שבח. מכיוון שמיום חתימת חוזה כן חלפו 18 חודשים קריטריון המהווה פטור. שאלה נוספת האם מגיע לנו לבקש פטור ממס ( אף פעם לא ביקשנו)
אם זו דירתכם היחידה קיים סיכוי שלא תשלמו מס שבח אפילו אם יהיה שבח תלוי בהתנהלותכם, בדיווח שלכם וכיוצ"ב.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב נרי. הקלה במס רכישה נמדדת במועד הרכישה. לעניין התנאי - זה אינו נפוץ אך קיים סיכוי - בעיקר במקרה של נכות של ילדים. בברכה, עו"ד אושר אלקיים...
המשך תשובה