שלום רב, יש לי שאלה - לפני כשנה ההורים של אשתי מכרו דירה שהיתה בבעלותם - הומלץ להם להשתמש בפטור לפי הוראת השעה וכך הם עשו. היום הם רוצים למכור את דירת המגורים שלהם - על מנת לרכוש דירה אחרת במקומה - האם יכולו לעשות זאת בפטור ממס שבח גם אם ימכרו רק בשנת לו2013? ואם לא מתי יוכלו למכור בפטור? אאודה לתשובה איתי
אם ימכרו השנה יוכלו לקבל פטור
אם ימכרו ב-2013 לא יקבלו פטור ויהיה עליהם להמתין 8 שנים מאז הפטור האחרון שקבלו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב אורי. במקרים כמו שלך יש צורך בהסכם מיוחד התואם את כל ההיבטים הנדרשים (התייחסות לחוק המכר, הנחיות הממונה, קבלת אישורים ועוד). מוזמן לקרוא עוד במאמר שהכנתי בנושא: https://elkayamlaw.co.il...
המשך תשובה