ב 28.7.14 רכשתי דירה "על הנייר" מקבלן. אני צפויה לקבל מפתח ב 6.16. במידה ואני אמכור את הדירה בשבועות הסמוכים לקבלת המפתח האם אני אהיה מחוייבת במס שבח ?. האם ספירת 18חודש זה מיוםהחתימה על החוזה או מיום קבלת המפתח?
מטופס 4.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אריה שלום רב. בעיקרון מדרגות המס הן מדרגות מס מיגיעה אישית שמתחילות ב-31%, ובגיל מסוים יורדות ל-10%. יש לבחון זאת באמצעות איש מקצוע - מוזמן לפנות למשרדנו ונסייע. בברכה, עו"ד אושר אלקיים...
המשך תשובה