חתמתי על חוזה לדירה חדשה ביוני 2013. הדירה תהיה מוכנה בעוד כחודש. לא מכרתי את הדירה שבבעלותי עדיין.עד מתי עלי למכור את הדירה כדי לא להוסיף על מס רכישה ששילמתי בתנאי שאמכור.
בתנאים מסויימים ניתן לקבל אורכה של 12 חודשים. תלוי במש"ח שמסרת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב אלי. תכנון המס שיחול בעסקה הוא חשוב במיוחד. אציין כי בעלות מתחת ל-1/3 של דירה לא אמור (בתנאים מסוימים) לשנות את מס השבח שיכול בעית מכירת דירה יחידה. מומלץ לבצע בדיקה פרטנית על מנת להי...
המשך תשובה