שלום, אני רכשתי דירה ביולי האחרון כתושב חוץ. באוקטובר עליתי ארצה ושמעתי שאני יכול לבקש החזר לפי חישוב (עולה או תושב ישראל). איך אפשר לבקש את ההחזר? יש טופס מסוים? תודה מראש נועם
פנה ללשכת מיסוי המקרקעין הקרובה למקום מגורייך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מנחם לוי צהריים טובים במקרה של מכירת דירה שהתקבלה בממתנה - יש לחכות 3 שנים אם הילד גר בדירה, ו-4 שנים אם הוא לא גר בדירה לצורך קבלת פטור. יחד עם זאת יש מקרים בהם ניתן להוריד את התקופה ל-18 חודשי...
המשך תשובה