אירית שלום. אני מעוניין לרכוש 1/16 מזכויות בדירת מגורים. אין בבעלותי דירת מגורים נוספת. האם אני רשאי לבקש פטור ממס רכישה? כמו כן, אני עתיד לרכוש עם בת זוגי בעתיד הדיי קרוב, נרכוש דירת מגורים חדשה. האם בגינה אני יהיה זכאי גם לפטור ממס רכישה, למרות שיהיה בבעלותי 1/16 מדירה אחרת? תודה רבה.
זכות הנופלת מ 1/3 הינה דירה יחידה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רון שלום. אכן מדובר בבעייה נפוצה וקיימת שמחייבת תכנון מקדים אחרת משלמים ביוקר! חשוב להדגיש שבעת מכירת נכס חייבים להצהיר למיסוי, ואחד הסעיפים שנשאלים היא האם מדובר "ביחידת מגורים אחת". אם מדובר ב...
המשך תשובה