אני סוחרת דירה 3 שנים בדירה היה מזגן הבנתי מהדייר הקודם שהמזגן כבר 8 שנים בדירה בחוזה רשום שנזק שיגרם עקב בלאי סביר יתוקן על ידי השוכר והמשכיר יחזיר לשוכר את דמי התיקון בעל הדירה אומר שאנחנו צריכים לשלם את זה וזה על חשבוננו ולא על חשבונו רוצה לדעת אם אני צריכה לשלם את התיקון או בעל הדירה לטיפולכם המסור אודה
יחסי הצדדים מוסדרים בחוזה. מה שכתוב שם, מחייב.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יואל שלום רב. במקרה שתיארת יש סדר זמנים מסוים שאם תעמוד בו - תוכל לקבל מס רכישה של דירה יחידה עבור הדירה השנייה ופטור ממס שבח במכירת הדירה הראשונה. יש לבחון עוד מספר פרמטרים כדי לבסס את התכנון. ...
המשך תשובה