מכרתי דירה לפני כ 8 חודשים. שילמתי עליה מס שבח באופן לינארי. כעת אני רוצה למכור דירה נוספת וחרכוש בנקומה דירה חדשה. שווי 2 הדירות עולה על הסכום שמעניק פטור במכירת 2 דירות לצורך רכישת דירה חדשה. שאלותי: האם לצורך מס רכישה לדירה החדשה זו דירה יחידה(בהנחה כמובן של מכירת הדירה הקיימת) האם לצורך מס שבח ניתן לבקש פטור במכירת הדירה שמוחזקת בידי?הרי שילמתי שבח על הקודמת וכעת היא היחידה תודה
בעקרון התשובה חיובית אולם הדבר מותנה כמובן בכל שאר תנאי העסקאות..
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בנימין שלום. בעולם המשפט אין כמעט את המונח "תמיד" או "בדרך כלל". במקרה המתואם, אם קיבלת דירה ממישהו שאינו נחשב לקרוב, יחול מס שבח במכירה, אלא אם קיים פטור אישי (49ב2). המס ישולם כאשר נכנסים בנעל...
המשך תשובה