שלום, אם אין קבלות על הבניה אך מתבצע החישוב והגביה, האם אוטומטית מס שבח יורד מתשלום המכירה לפי הטבלאות של רשות המסים ואז מתחילים תהליך ערעור או שיש אפשרות לערער לפני התשלום? בברכה משה.
תלוי בדיווח, תלוי בנסיבות, לצערי הרב והעמוק, מס שבח אינו מקזז זיכויים אוטומטית למרות שהם מצויים במחשבי רשות המיסים, אם הדיווח לא מבקש את בקיזוז באופן ספציפי ומביא אסמכתאות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב מירי. בחוק מיסוי מקרקעין קיימת הוראה שאם עומדים בכל התנאים בה אזי הדירה שירשת יכולה להימכר בפטור ממס שבח. יחד עם זאת יש לבחון את הזכויות שהועברו וכן את סדר המכירות והרכישה על מנת להימנע ...
המשך תשובה