שלום רב לפני הנישואים בעלי קנה דירה על שמו בלבד. לאחר שהתחתנו רכשתי דירה על שמי אך ביעוץ עם העו"ד לפני הרכישה העו"ד אמר לי שאני אשלם 4% מס רכישה ולא 8% כי בשבילי זו דירה ראשונה ולכן יש הנחה במס רכישה. בסופו של דבר שילמתי 8%. לא יצא לי לדבר אחרי תשלום המס עם העו"ד שלי אז רציתי לבדוק בכל מקרה אם יש בסיס לתשלום של 4% מס?
סיפורך אינו תקין ונראה לי שלא טופל כראוי. גשי לקבל יעוץ מס פרטני.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יואל שלום רב. במקרה שתיארת יש סדר זמנים מסוים שאם תעמוד בו - תוכל לקבל מס רכישה של דירה יחידה עבור הדירה השנייה ופטור ממס שבח במכירת הדירה הראשונה. יש לבחון עוד מספר פרמטרים כדי לבסס את התכנון. ...
המשך תשובה