שלום רב לפני הנישואים בעלי קנה דירה על שמו בלבד. לאחר שהתחתנו רכשתי דירה על שמי אך ביעוץ עם העו"ד לפני הרכישה העו"ד אמר לי שאני אשלם 4% מס רכישה ולא 8% כי בשבילי זו דירה ראשונה ולכן יש הנחה במס רכישה. בסופו של דבר שילמתי 8%. לא יצא לי לדבר אחרי תשלום המס עם העו"ד שלי אז רציתי לבדוק בכל מקרה אם יש בסיס לתשלום של 4% מס?
סיפורך אינו תקין ונראה לי שלא טופל כראוי. גשי לקבל יעוץ מס פרטני.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אחמד מחאג`נה שלום אכן מדובר במקרים מצערים. אתה מוזמן לפנות אל משרדנו ונשמח לנסות ולסייע. בברכה, עו"ד אושר אלקיים...
המשך תשובה