שלום!בבעלותינו 2 דירות.אחת12 שנים והשנייה 22.ברצוננו להעביר ללא תמורה את הדירה בת 12 השנים לבתנו שהיא גרושה +ילד.אם נמכור את הדירה הוותיקה,ונרכוש דירה אחרת,האם אנו מחוייבים ב8 % מס רכישה?ובכלל,אלו מיסים עלינו לשלם בעסקות אלו?תודה
אין חיוב במס רכישה כאשר את מוכרת דירה. במכירה את עלולה לשלם שבח. לגבי המיסים בעסקה, פנו לייעוץ ספציפי כי הדבר תלוי גם במצבכם האישי ובהכנסותכם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

חיים שלום רב. שאלות מהסוג הזה מחייבות ידע בדין הזר של המדינה בה יש את הדירה הנוספת. כך למשל, במדינת ישראל החוק קובע כי יום המכירה ולא יום המסירה הוא הקובע לענייני מיסוי מקרקעין, ואין חובה שכך יה...
המשך תשובה