שלום רכשתי דירה מקבלן שהבניה שלה עדיין לא התחלתי ושילמתי מס רכישה לפי דירה יחידה. בנוסף, אבי מתכוון לתת לי דירה במתנה. האם הדירה שאני מקבלת במתנה היא דירה יחידה לצורך מס רכישה (כי הדירה מהקבלן עדיין לא נבנתה)?
לא. אביך עושה העברת מתנה ולכן חלים הכללים של מתנה בתנאי שהוא ללא תמורה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רון שלום רב. ממה שציינת - אכן אמור לחול מס ליניארי מוטב. איך מחשבים? אסביר בחישוב פשוט (זה הרבה יותר מורכב) שלוקחים את תקופת השבח (משנת 1995 עד 2026 - כלומר 31 שנים), מפחיתים את השנים משנת 1...
המשך תשובה