שלום רב בימים אלה פורסם בתקשורת כי שר האוצר החליט עקרונית להטיל מס מיוחד על מחזיקי דירה שלישית ומעלה, ברשותי 4 דירות מירושה (באחת אני גר והיא בבעלותי המלאה) בכל 3 הדירות הנוספות אחוז הבעלות שלי הוא עד שליש. (יש לי 2 אחים שותפים), כיצד יחושב המס?, האם כל אחד משלושתינו ישלם את מלוא המס? שכן בסופו של דבר למעשה ברשותי רק 2 דירות, אחת במלואה, ועוד שליש משלוש דירות. תודה משה
הצהרות עיתונאיות אינן יכולות להחליף חקיקה בפועל. נדע רק לאחר שהחוק יחקק.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אלון שלום רב. בהינתן העובדה שמדובר בדירתו היחידה של המוריש, ועמידה ביתר התנאים של סעיף 49ב(5) לחוק, אתה אכן עשוי להיות זכאי לפטור ממס שבח בעת מכירת הדירה, למרות שבבעלותך דירה נוספת. ככל ואתה מעו...
המשך תשובה