קנינו דירה ועדין לא מכרנו את הדירה הראשונה שלנו. מסיבות שונות אנו לא רוצים את הדירה שקנינו ורוצים למכור אותה. אבל התברר לנו שלמרות שנמכור אותה ונישאר עם הדירה הראשונה שלנו נצטרך לשלם מס רכישה כאילו יש לנו 2 דירות . האם זה נכון? הרי אנו נשארים אם דירה אחת דירתנו הנוכחית? ו
בכדי להמיר מכירת דירה ישנה בחדשה, עליכם להראות הצדקה ממשית. השאלה הרלוונטית היא מהי הסיבה בגללה שיניתם דעתכם?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ד.כ. שלום רב. פסק דין בפני עצמו אינו יוצר הכנסה חייבת, אלא מהווה אישור משפטי לזכות קיימת. ההכנסה נוצרת בעת התממשותה בפועל - כלומר, בעת קבלת התשלום או המימוש. עם זאת, ישנם מקרים מורכבים שבהם תזמון ה...
המשך תשובה