שלום רב בבעלותי 2 דירות ואני מעוניינת לרכוש 20% בדירה נוספת ביחד עם עוד 4 אנשים. אם אני מוכרת את אחת הדירות שבעלותי המלאה במס שבח על פי התכנון הליניארי, האם הדירה השנייה תיחשב כדירתי היחידה לצורך פטור ממס שבח למרות שיש לי בנוסף אליה 20% בדירה נוספת? תודה
כן
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי גבי מה שלומך? אין קשר בין מטרת הפורום ובין השאלה. יחד עם זאת, מכירת דירה מקבלן בטרם קבלת טופס 4 היא עסקה מורכבת במיוחד. ברוב המקרים פונים אלינו לקוחות בעקבות בעיות שנוצרו בהסכמים של עורכי...
המשך תשובה