שלום רב, ברשותי דירה יחידה (לא מקבלן) ורציתי לשאול לגבי מתי אוכל למכור את דירתי ללא מס שבח, ממתי נחשבים 18 חודש לצורך העניין הזה, מרגע החתימה על החוזה או מרגע החזקה (כפי שרשום בנסח הטאבו) ?
18 חודש לאחר קבלת המפתח.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום גדי. הכלל המשפטי החשוב ביותר הוא שתכנון עושים מראש. אם אתה מתכנן לחסוך במס, עלייך לעשות זאת עוד בטרם חתימת ההסכם, ולערוך את ההסכם בצורה שתאפשר לך לשלוט על הנכס הנמכר, ותוך שמירה על זכויותיה...
המשך תשובה