שלום רב, לפני כחצי שנה העברתי על שמי את חלקי (1/4) בדירת ירושה מאבי ז"ל. כעת אני מנסה למכור את דירתי היחידה שאני מתגוררת בה (לא דירת הירושה), לאחר שחתמתי על הסכם לרכישת דירה מקבלן. האם כעת אני נחשבת לבעלת 2 דירות לצורכי מס?
שלום רב,
כדי להשיב על שאלתך נדרש לקבל נתונים נוספים. ממליצה בחום לפנות ולקבל ייעוץ מס אישי כדי להימנע מתאונות מס
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אלון שלום רב. בהינתן העובדה שמדובר בדירתו היחידה של המוריש, ועמידה ביתר התנאים של סעיף 49ב(5) לחוק, אתה אכן עשוי להיות זכאי לפטור ממס שבח בעת מכירת הדירה, למרות שבבעלותך דירה נוספת. ככל ואתה מעו...
המשך תשובה