שלום רב, אנו מעוניינים למכור את דירתנו שנרכשה בשנת 2012. בשנת 2013 הועברה לאישתו דירה ללא תמורה (שולם מס רכישה). בעבור דירתנו הנוכחית מחיר המכירה גבוהה ממחיר הקניה. האם אנו נדרש לשלם מס שבח? ואם כן האם החזרת הדירה בחזרה ללא תמורה תפטור אותנו ממס שבח? תודה מראש, רונן
כן, תשלמו מס שבח. סביר להניח שבקשת הביטול תידחה או תחויב כעסקה נוספת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. השאלה לא ברורה - מס הרכישה היה צריך להיות שולם לפני 15 שנים. אם תבוצע העברה היום - יש לבחון את המקרה בהתאם לנתוניו הספציפיים - ובהחלט ניתן יהיה לחסוך לא מעט מיסים. בברכה, עו"ד אושר...
המשך תשובה