אני נכה צה"ל וגם ביטוח לאומי 75% רכשתי דירת מגורים עדיין בשלבי בניה לעוד שנתיים שילמתי למס רכישה את התשלום 13.000 ש"ח כולל ריבית על 10 תשלומים מה קורה עם זה ??דרך אגב טרם מכרתי את הדירה הנוכחית כי זמן ארוך לקבל הדירה החדשה מס רכישה גבוהה או צריך להחזיר לי התשלומים
למה הכוונה "מה קורה עם זה?"
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מיקי שלום רב. אין מספיק נתונים כדי להיות בטוחים, אבל להבנתי רכשת את הדירה (כולה או חלקה) של הורייך מיתר היורשים. במקרה כזה חל מס רכישה יחסי. החישוב נעשה בהתאם למספר פרמטרים (שווי מוערך של הדי...
המשך תשובה