שלום, באוגוסט 2012 מכרתי דירה היחידה שלי ובמקומה רכשתי מייד דירה אחרת להשקעה. נכון להיום אני מעוניינת למכור אותה ולקנות דירה לעצמי. זו דירה יחידה שלי ושל בן זוגי. האם יש עלי לשלם מס שבח?
תוכלי לקבל פטור
עליך להיוועץ כדי לבחור את מסלול הפטור
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

משה שלום. מבחינת רשות המיסים הורשה אינה חייבת במס, אלא אם שולם כסף מחוץ לעיזבון (למשל קונים את החלק של האחים או מעבירים כסף בסמיכות לכך), או במקרים חריגים אחרים. בברכה, עו"ד אושר אלקיים...
המשך תשובה