ידוע לי שבעל דירה יחידה הרוכש דירה חליפית למטרת שיפור דיור. ומתחייב למוכרה תוך 18 חודש לא מחוייב במס רכישה על הדירה שרוכש. שאלתי - א. האם נכון ? ב. אם נכון, האם עליו לשלם תשלום כל שהוא כמקדמה או שהוא מקבל דחית תשלום עבור כל המס ?
שמעון שלום, לגבי א' - נכון. לגבי ב' - תלוי בשווי הדירה הנרכשת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אחמד מחאג`נה שלום אכן מדובר במקרים מצערים. אתה מוזמן לפנות אל משרדנו ונשמח לנסות ולסייע. בברכה, עו"ד אושר אלקיים...
המשך תשובה