ידוע לי שבעל דירה יחידה הרוכש דירה חליפית למטרת שיפור דיור. ומתחייב למוכרה תוך 18 חודש לא מחוייב במס רכישה על הדירה שרוכש. שאלתי - א. האם נכון ? ב. אם נכון, האם עליו לשלם תשלום כל שהוא כמקדמה או שהוא מקבל דחית תשלום עבור כל המס ?
שמעון שלום, לגבי א' - נכון. לגבי ב' - תלוי בשווי הדירה הנרכשת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב נטע במקרה של בניה עצמית בדרך כלל מסתמכים על טופס 4 לצורך הוכחה שהושלמה הבנייה. במקרים חריגים, בהם יש אכלוס בטרם קבלת טופס 4, ניתן לערוך דיווח ולערוך מכתב נלווה המסביר את הסיטואציה ולצרף ...
המשך תשובה