א. ברשותי 2.5 דירות. אני מבינה שצריכה לשלם על חצי הדירה את מס, האם צריכה לשלם חצי המס כי ברשותי רק חצי דירה. אם המחשבון נותן לחודש 1200 אז עלי לשלם רק 600? ב. חצי הדירה היא בירושה שעדיין לא נרשמה בטאבו ורק יש צו קיום ירושה. האם עלי לדווח עליה כבר עכשיו? תודה
חכי להחלטת בג"ץ הצפויה להינתן בקרוב בעניין העתירות שהוגשו כנגד החוק.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. הנושאים שציינת מחייבים בדיקה פרטנית של המקרה בטרם ביצוע עסקה במקרקעין. נציין כי בעת ההעברה ללא תמורה יחול מס שבח של דירה נוספת בהקלה של 1/3. במקרה של רכישה יחול מס רכישה מלא של דירה ...
המשך תשובה