שלום, ברשותי 2 דירות שרכשתי לפני הנישואין. כעת אני ואשתי שוקלים לרכוש דירה שלישית להשקעה ולרשום אותה באופן שווה על שמנו (50% כל אחד). האם נוכל לשלם מס רכישה רק על החלק שלי כי מבחינתה מדובר בדירה ראשונה? כלומר בעצם חצי ממס הרכישה..עלות הדירה פחות ממיליון שח. תודה.
בתנאי שיש בינכם הסכם ממון ושאתם מפרידים משאבים בפועל
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב גידי בהינתן שתרכשו דירה נוספת, אחוז ההחזקה המקסימלי יהיה 1/3. יחד עם זאת הנתונים יכולים להשתנות ממקרה ומומלץ להתייעץ באופן פרטני. עו"ד אושר אלקיים (כלכלן)...
המשך תשובה