שלום, יש ברשותי דירה יחידה שרכשתי אותה (חתימת החוזה) ב 30.5.16 ורציתי לדעת האם אני יכולה למכור אותה בפטור ממס שבח ? האם אני צריכה לחכות 18 חודשים מיום חתימת החוזה על מנת לקבל פטור מס שבח ???! תודה רבה
טובי שלום, בתנאי שלא מכרת דירה אחרת בפטור ב - 18 חודשים שקדמו למכירה הנוכחית, ובהנחה שבניית הדירה הסתיימה (טופס 4) - לאחר שתחזיקי בדירה 18 חודשים תוכלי ליהנות מפטור מס שבח בעת מכירתה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מיכאל שלום רב העברת דירה במתנה היא מעשה אישי במסגרתו הורה מעניק לילד שלו דירה במתנה. בעת ההעברה יש מספר חוקים שחלים, בינהם חוק מיסוי מקרקעין, חוק יחסי ממון, חוק המתנה ועוד. יש הרבה שיקולים שצ...
המשך תשובה