שלום אנו 5 אחים שירשנו 2 דירות שיושכרו בעתיד ל2 עסקים שונים הסכום הכולל הוא 11000 שח שזה 2200 שח לאדם.כאשר הסכום לתשלןם מס הינו 6000 שח האם האם אנו אמורים לשלם מס על הסכום האם צריכים להגיש דוח שנתי למס הכנסה תודה
יוני שלום, לגבי הגשת דו"ח שנתי בוודאי, לגבי חבות במס זה תלוי הכנסה שנתית של כל אחד מכם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רפי היקר שלום רב. שאלה מעניינת ומורכבת שנוגעת לצומת שבין דיני הירושה, חוק הנאמנויות וחוק מיסוי מקרקעין. בגדול, הורשה אינה מכירה לעניין מס שבח ומס רכישה – זה נקודת ההתחלה. אבל המבנה שתיארת מוסיף ...
המשך תשובה