בבעלות י דירה שרכשתי ב2009 ( עליה שילמתי בעבר מס רכישה) שבה אני מתגוררת כיום. מכרתי דירה שניה (שרכשתי לפני שלושים שנה )בדיוק לפני שנה עליה שילמתי מס שבח. ברצוני לקנות דירה אחרת ולמכור את דירתי . במידה ואמכור את הדירה שלי בטווח של 18 החודשים מזמן הרכישה האם אהיה פטורה גם ממס הרכישה וגם ממס השבח?
כן, ובהנחה שאין לך נתונים שלא פורטו שעלולים להצמיח חבות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב מירי. בחוק מיסוי מקרקעין קיימת הוראה שאם עומדים בכל התנאים בה אזי הדירה שירשת יכולה להימכר בפטור ממס שבח. יחד עם זאת יש לבחון את הזכויות שהועברו וכן את סדר המכירות והרכישה על מנת להימנע ...
המשך תשובה