זוג ידועים בציבור,שותפים בדירה. נפרדים ועושים הסכם פירוק שותפות. באם אחד הצדדים רוכש את מחציתו של השני. האם הקונה את מחצית הדירה. צריך לשלם מס רכישה או מס שבח ? אין לקונה נכס נוסף.
ככל שמדובר בידועים בציבור ויש החלטת בית משפט על הסכם פירוק השותפות שבמסגרתו קונה בן הזוג אחד מהשני את מחציתו - לכאורה אין אירוע מס.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

חגית שלום. אין הנחה ו/או הקלה במס שבח ו/או היטל השבחה לנכה. בברכה, אושר אלקיים, עו"ד (כלכלן)...
המשך תשובה