שלום רב אנו זוג לפני תהליך גירושין ובבעלותנו דירה משותפת אני מעוניין לרכוש דירה עבורי ואת הדירה המשותפת להעביר לגרושתי בבעלות מלאה שלה והדירה שאקנה תירשם בבעלות מלאה שלי האם אחויב לשלם מס רכישה? תודה רבה דוד
בכפוף לכך שהעברת מלוא זכויותיך לגרושתך והרכישה של הדירה האחרת ייעשו עפ"י המועדים שבחוק ובהנחה ששווי הדירה שתרכוש לא יעלה על 1.6 מיליון - תוכל ליהנות ממס רכישה מאופס.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דניאלה שלום רב. היות ויש זכויות בניה נוספות, יש לשלם היטל השבחה בעת מימוש הזכויות, ועל כן עשוי לחול מס שבח. לעניין הסכמת השכנים - עצם ההסכמה לא מחייב תשלום מס שבח, אבל יש לבחון זאת בהתאם למסמכי ...
המשך תשובה