שלום רב לפני שלוש שנים רכשתי מגרש לטובת בניה עצמית מעולם לא היה ברשותי דירה וזה הנכס הראשון שלי ושל אישתי היות וכיום אין ביכולתי לבנות אני מעוניין למכור את המגרש ולקנות דירה רגילה האם אני נדרש לשלם מס שבח וכמה
בהחלט יחול במקרה זה מס שבח. באשר לשיעורו אתה מוזמן לתאם פגישת ייעוץ ולהגיע עם כל המסמכים הרלוונטיים ונערוך לך חישוב. כך או כך אם תחליט למכור את הנכס זה יהיה כלול בטיפול ולכן מומלץ לך לפנות למשרד עו"ד שבקיא גם בחוזים וגם במיסוי מקרקעין ולא רק באחד משני התחומים...
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רפי היקר שלום רב. שאלה מעניינת ומורכבת שנוגעת לצומת שבין דיני הירושה, חוק הנאמנויות וחוק מיסוי מקרקעין. בגדול, הורשה אינה מכירה לעניין מס שבח ומס רכישה – זה נקודת ההתחלה. אבל המבנה שתיארת מוסיף ...
המשך תשובה