שלום, רכשתי דירה ב08/2008 ובימים אלו מכרתי אותה. הבינותי כי עלי להציג את מקורות המימון כיצד רכשתי את הדירה. האם תהיה לי בעיה עם חלק מן המימון קיבלתי במתנה מאבא שלי ואבא של אשתי? אם כן מהי אותה בעיה שתהיה לי??
אם קבלת במתנה 50% מעלות הדירה עליך להמתין 3 שנים לקבלת הפטור אם גרתם בדירה עליך להמתין רק שנה. בכל מקרה ניתן לבקש פטור עפ"י הוראת השעה ואז אין בעיה עם המתנה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ד.כ. שלום רב. פסק דין בפני עצמו אינו יוצר הכנסה חייבת, אלא מהווה אישור משפטי לזכות קיימת. ההכנסה נוצרת בעת התממשותה בפועל - כלומר, בעת קבלת התשלום או המימוש. עם זאת, ישנם מקרים מורכבים שבהם תזמון ה...
המשך תשובה