שלום אבי רכש דירה שנייה ושילם עלייה מס רכישה מופחת עצם היותו נכה. אולם במהלך ההמתנה לדירה המיוחלת שינה אבי את דעתו והחליט להמשיך לגור בדירתו הראשונה. בעת שהשנייה יועדה להשקעה כעת באה רשות המיסים בדרישת תשלום הפרש. שאלתי היא למה?, מה הטעם בתשלום המס? ומה קורה במצה שבו נכה כן עובר דירה אך מתחרט כעבור מספר חודשים? אשמח לקצת סדר בבלאגן
תומר שלום
בכדי להבין את שיקולי רשות המיסים עלי לקרוא את המסמכים.
בברכה
אירית ינקוביץ, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. במקרה של מכירת דירה לאח - יחול מס רכישה בהתאם למספר הדירות שבבעלות האח. במקרה בו אין לאח דירות - המס שיחול הוא לפי מדרגה יחידה. יחד עם זאת, באמצעות תכנון נכון - ניתן לחסוך לא מעט כס...
המשך תשובה