הנני בעל 2 דירות לחייב מס שבח לפימהרפורמה מ 1.1.2014 ,שאלתי האם במידה ואמכור הדירה ב 2019 למשל אקבל פטור עד 31.12.2013 ומיום זה מחוייב במס שבח יחסי? או שכל הרווח מיום הקנייה מ 1999 יחשב עלייה 25%? תודה
קשה לנבא מה יהיה בשנת 2019 לגבי אופן החישוב פחות או יותר מה שאמרת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי דניאל צהריים טובים התשובה היא לא. על מנת להנות מהפטור בעת מכירת הדירה וממדרגות מס רכישה של דירה יחידה, עלייך קודם למכור את אחת הדירות, ואז תוכל להיכנס לתנאי הסעיף. כמובן שיש לבחון את המקר...
המשך תשובה