הנני בעל 2 דירות לחייב מס שבח לפימהרפורמה מ 1.1.2014 ,שאלתי האם במידה ואמכור הדירה ב 2019 למשל אקבל פטור עד 31.12.2013 ומיום זה מחוייב במס שבח יחסי? או שכל הרווח מיום הקנייה מ 1999 יחשב עלייה 25%? תודה
קשה לנבא מה יהיה בשנת 2019 לגבי אופן החישוב פחות או יותר מה שאמרת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי אורטל מס השבח מחושב לפי סוג הנכס הנמכר (דירה או נכס אחר), ועל פי היבטים אישיים של כל אחד מהמוכרים (דירה יחידה, דירה נוספת וכו`). במקרה שציינת - תלוי כמה דירות יש לכל מוכר. בברכה, עו"ד או...
המשך תשובה