שלום, אני רוצה לקנות דירה עם מס רכישה מופחת כי בעלי נכה .האם אני יכולה להשכיר את הדירה?האם יש תקופה מסויימת שמותר להשכיר או שאני חייבת לגור בה מיידי? תודה מראש שולמית
אם היא לא מיועדת למגורי בעלך - לא תוכלו ליהנות ממס רכישה מופחת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. השאלה לא ברורה - מס הרכישה היה צריך להיות שולם לפני 15 שנים. אם תבוצע העברה היום - יש לבחון את המקרה בהתאם לנתוניו הספציפיים - ובהחלט ניתן יהיה לחסוך לא מעט מיסים. בברכה, עו"ד אושר...
המשך תשובה