שלום רכשתי דירה לפני 10 שנים ב 950,000 שח. אני מוכר את הדירה בסכום של 1,900,000 שח ןקונה דירה בסכום של 2,500,000 שח. אין לי דירות נוספות האם אני נדרש לשלם מס שבח? אם כן, כמה?
עפ"י דבריך אתה משפר דיור - כלומר מוכר את דירתך היחידה על מנת לרכוש דירה אחרת תחתיה - משכך הנך זכאי לפטור ממס שבח.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. נושא הבעלות בשליש דירה בנוגע למס שבח מורכב. יש לבחון את העסקה ואת מצבת הנכסים בטרם מענה על הנושא. בברכה, עו"ד אושר אלקיים...
המשך תשובה