שלום, ברשותי דירה למגורים ודירה להשקעה (שעדיין בבניה ולא מאוכלסת). אני רוצה למכור את הדירה למגורים ולקנות דירה חדשה למגורים. האם עליי לשלם מס שבח?
אם דיווחת שרכשת דירה שנייה, התשובה חיובית- תשלמי מס רכישה מלא. אם רכשת מגרש או חלק ממגרש ושילמת מס רכישה מלא, יתכן שתצליחי להקטין את מס הרכישה לדירה העתידית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ערן שלום רב הנושא אינו קשור למיסוי מקרקעין. מוזמן לשאול בפורום בתים משותפים או מיסוי עירוני. בהצלחה עו"ד אושר אלקיים...
המשך תשובה