שלום,אני התחתנתי לפני 8 שנים.הורים של בעלי קנו על שמו דירה לפני החתונה. עכשיו הדירה שאנחנו גרים רק על שם בעלי עם הזהרה בטאבו שהוא לא יכול למכור אותה עד שישלם להורים שלו את החוב. אמא שלי רוצה לרשום את הדירה שברשותה על שמי. האם כשנרצה להחליף את הדירה שאנחנו גרים אנחנו צריכים לשלם מס כאילו יש לי שתי דירות ,גם אם נקנה דירה רק על שם בעלי? תודה מראש טלי
אם אין לכם הסכם יחסי ממון שהדירה של בעלך היא רק שלו, מחציתה תחשב שלך ולכן את תחוייבי בכל המיסוי כדירה שנייה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. אם בעת מכירת הדירה החליפית את/ה תעמוד בתנאים של דירה חליפית - בהחלט ניתן יהיה לדרוש החזר מס רכישה! יחד עם זאת מדובר בהליך מעט "טריקי" ועל כן יש לבחון זאת באמצעות איש מקצוע. מוזמן ליצ...
המשך תשובה