האם אני חייב בתשלום מס השבחה גם אם לא ניצלתי את הזכות הזאת? מכרתי את הדירה והקונה רוצה שאני אשלם מס השבחה כאשר הוא עלה לגג? האם אני חייב בתשלום למרות שלא בניתי בגג?אודה לך בעד התשובה
שאלה פשוטה שהתשובה לה כתובה בהסכם המכר שבידייך - סביר להניח שבהסכם כתוב שאם התכנית המשביחה פורסמה לפני חתימת ההסכם אז את חבה בתשלום ואם התכנית המשביחה פורסמה לאחר חתימת ההסכם הקונה צריך לשלם.... כך שלא אמורה להיות כל מחלוקת אלא אם כן זה לא נכתב בהסכם...
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רפי שלום. תכנון מס מהסוג שציינת הוא מורכב במיוחד. ראשית - המילים "ברור לי" זה מתכון לאסון. תחום מיסוי המקרקעין מורכב לאין שיעור וכל עסקה (גם הפשוטה ביותר) כרוכה בתכנון מיסוי. במקרה שציינת, צר...
המשך תשובה