שאלה טכנית, רכשתי דירה חדשה מקבלן והתחייבתי למכור את הדירה הנוכחית תוך פרק זמן שמוסכם בחוק על מנת לקבל פטור ממס רכישה. בנתיים מיסוי מקרקעין שלח לי מכתב על 'הקפאת שומה'. כעת מכרתי את הדירה הישנה ועליי להודיע למיסוי מקרקעין על המכירה על מנת שישחררו את הקפאת השומה ויתנו לי פטור מלא ממס רכישה. כיצד יש לבצע טכנית את ההודעה על מכירת הדירה? האם יש לגשת לאנשהו או שניתן לשלוח טופס מקוון באינטרנט ואם כן איזה טופס זה? ומה בדיוק צריך לשלוח ולמי על מנת לקבל את הפטור?
תעדכני את עורך הדין שטיפל במכירה והוא כבר יידע מה צריך לעשות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. המקרה שלך אינו חד משמעי. הוא מחייב טיפול משפטי ספציפי כדי לבחון את ההיתכנות לקבלת החזר מס רכישה. מוזמן לפנות אל משרדנו ונשמח לסייע. בברכה, עו"ד אושר אלקיים....
המשך תשובה