שלום רב, הורי רכשו ביוני 2010 דירה להשקעה בכ-700 אלף שקל. בסוף 2015 הם העבירו אלי את הדירה ב"העברה ללא תמורה". זוהי דירתי היחידה. כעת אני שוקל למכור את הדירה ורוצה להבין מה גובה מס השבח שעלי יהיה לשם, אם בכלל. בתודה מראש
ניתן לקבל פטור
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דניאלה שלום רב. היות ויש זכויות בניה נוספות, יש לשלם היטל השבחה בעת מימוש הזכויות, ועל כן עשוי לחול מס שבח. לעניין הסכמת השכנים - עצם ההסכמה לא מחייב תשלום מס שבח, אבל יש לבחון זאת בהתאם למסמכי ...
המשך תשובה