שלום רב, הורי רכשו ביוני 2010 דירה להשקעה בכ-700 אלף שקל. בסוף 2015 הם העבירו אלי את הדירה ב"העברה ללא תמורה". זוהי דירתי היחידה. כעת אני שוקל למכור את הדירה ורוצה להבין מה גובה מס השבח שעלי יהיה לשם, אם בכלל. בתודה מראש
ניתן לקבל פטור
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

טומי שלום רב. התשובה אינה חד-משמעית, והיא תלויה במכלול נסיבות ספציפיות. החוק אמנם מכיר בחריג מיוחד לפטור ממס במכירת דירה כשיש חצי דירת ירושה , אך הזכאות אליו מותנית בעמידה במספר תנאים מצטברים, ש...
המשך תשובה