קניתי חלקה ביום 16.9.1996 הצהרתי למס רכוש ושלמתי ונרשמה על שמי וגם שלמתי מס שבח ביום 15.11.2018 פניתי בבקשה לטאבו ונדחתה עקב עיקול. הסיבה שהמוכר חייב למס הכנסה איך אפשר להתקדם בתהליך הטאבו ומה זה קשור אלי החוב של המוכר העיקול נעשה ביום 15.5.2018.והמוכר נפטר מזה 10 שנים.
שלום לך, זו לא שאלה לפורום - אתה זקוק לייעוץ וטיפול יסודי בעניין - ואתה מוזמן לתאם פגישה מסודרת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב ניר. העברה ללא תמורה בין אחים עשויה לחוב במס רכישה ומס שבח מלא, אף אם הפעולה נעשית ללא תמורה. יש לבחון את המקרה באופן פרטני בטרם ביצוע כל פעולה. מוזמן לפנות אלינו בטלפון מטה ונשמח לסי...
המשך תשובה