שלום. ברשותנו 3 דירות בהשכרה רשומות במפוצל לי בנפרד ולאשתי דנפרד . האם תשלום המס על שכירות אפשר לשלם לשלם לפי כל אחד בנפרד לפי חשוב במדריך לתשלום ןלהקלות במס של יחיד מהשכירות 3 דירות לפי דוגמה 2 של המדריך . עבור כל אחד בנפרד בתודה
לעניין זה מומלץ לפנות לרו"ח.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי אורטל מס השבח מחושב לפי סוג הנכס הנמכר (דירה או נכס אחר), ועל פי היבטים אישיים של כל אחד מהמוכרים (דירה יחידה, דירה נוספת וכו`). במקרה שציינת - תלוי כמה דירות יש לכל מוכר. בברכה, עו"ד או...
המשך תשובה