אנו משפחה של משפרי דיור וקניתי דירה מקבלן ושעדיין לא קיבלתי אותה כי היא בבניה ועברו כבר 18 חודש מיום חתימת ההסכם האם אני צריך לשלם מס שבח על הדירה הקיימת שלי למרות שעדיין לא עברקתי לדירה החדשה אין טופס 4
אם אתה התחייבת למכור - התשובה היא לא, ומבחינת הזמן העומד לרשותך לשם מכירת הדירה הישנה 12 חודשים מקבלת המפתח מהקבלן.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. במקרה המתואר יחול מס שבח במכירת הדירה הראשונה. במכירת הדירה השנייה (ובתנאי ואין דירות נוספות), תוכלו לקבל פטור ממס שבח עבור מכירת דירה יחידה. מוזמנים לפנות אל משרדנו ונשמח לייצג בעסק...
המשך תשובה