אנחנו באמצע תהליך רכישה ממנהל מקרקעי ישראל של שטח של חצי דונם בהרחבה בעמק חפר. יש זוג במושב שמוכר את הבית עץ שלו. כיון שעלות הפירוק והשינוע מאוד גבוהה וכיון שהמגרשים שלנו זהים בגודל הם הציעו שנבצע ״החלפת שטחים״ וכך לא נצטרך לפרק את הבית. יש לציין שלנו אסור למכור את המגרש במשך חמש שנים במסגרת חוקי ההרחבה. כמובן שאיננו מעונינים לשלם מס בעבור ההחלפה. האם יש דרך לבצע זאת מול המנהל? האם אתם יודעים לייעץ למי לפנות? תודה
תפנה למינהל מקרקעי ישראל מולו אתה נמצא כדבריך בהליך של רכישה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מיקי שלום רב. אין מספיק נתונים כדי להיות בטוחים, אבל להבנתי רכשת את הדירה (כולה או חלקה) של הורייך מיתר היורשים. במקרה כזה חל מס רכישה יחסי. החישוב נעשה בהתאם למספר פרמטרים (שווי מוערך של הדי...
המשך תשובה