שלום רב, יש לי בית ברשותי. כבר 25 שנה אני משלמת משכנתא ואני מעוניינת לקנות בית שני מהון עצמי וכמובן לקחת משכנתא. מה המס שאני משלמת עבור שתי דירות אם בכלל? מה קורה אם ברצוני למכור את אחת הדירות? ומה ההפסדים שלי במידה ויש לי שתי בתים? תודה רבה על תשובתך.
לפחות חלק ממקבץ השאלות שהעלית מצריך בדיקה ולכן נראה כי מוטב לך לקיים פגישת יעוץ.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הילה שלום. במקרה שלכם חלה חזקת השיתוף. יש לבחון האופן פרטני האם ניתן לערוך קיזוזים בין בני זוג, ואת מסלול המיסוי המומלץ. משרדנו יכול לסייע במקרה, בסיוע של רו"ח שיבחן את מלוא הנתונים בתיק. בבר...
המשך תשובה