אני מסיים לבנות בית צמוד קרקע, שאותו אני רוצה למכור. לעולם לא הייתה דירה אחרת בבעלותי. כמה זמן עלי להשכיר אותו כדי ליהנות מהפטור?
החל מיום קבלת טופס 4 יהא עליך להחזיק בדירה במשך שנה וחצי. לגבי עניין ההשכרה - קח בחשבון שאתה עלול לא לקבל פטור מלא וייתכן ותידרש לשלם סכום מסוים כמס שבח.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ענת שלום. אם ברשותך דירה קיימת, ורכשת דירה מקבלן שטרם הושלמה בנייתה, יש אפשרות למכור את הדירה הקיימת בפטור ממס שבח עד 12 חודשים ממועד מסירת הדירה מקבלן. כלומר יש הרבה מאוד זמן שניתן להחזיק בשתי ...
המשך תשובה