בבעלותי 2 דירות. אני מעוניינת למכור את דירת המגורים. איך אוכל לדעת את מס השבח אם נקנתה ב 1983 בתור חירבה שופצה פעמיים, נבנו 40 מטר נוספים ואין לי תיעוד של מה שהושקע. אם השבח הוא מ 2014 עד היום איך אפשר לחשב אותו. הדירה שווה כ 1150000 שקל ? תודה לעונים
צריך לעשות תחשיב מסודר תוך הזנת כלל הנתונים - ואת זה ניתן לעשות בפגישת יעוץ מסודרת ולא במסגרת הפורום.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דנה שלום רב. בירושה, דמי הרכישה הם הסכום שבו אמך רכשה את הזכות, ובמקרים מסוימים, היורש יכול להנות מפטור מלא ממס שבח! לפי הנתונים שלך, אם השווי בעת הפטירה לפני 8 חודשים היה כ-2.5-2.6 מיליון שקל, הש...
המשך תשובה