שלום רב, יש לנו דירה שעומדת לקראת הריסה במסגרת פינוי בינוי. נניח ש*אחרי שנהרסה*, נרצה לקנות (בנוסף לדירה העתידית המובטחת בפרוייקט) דירה נוספת. האם הדירה הנוספת שנרכוש תיחשב בשעת הקנייה *כדירה שנייה* לצורך מס רכישה? הרי בפועל לא תהיה לנו דירה בשלב הזה, רק התחייבות לדירה חדשה כשהבנייה תסתיים. תודה.
התחייבות לבניית דירה חדשה מקבלן כמוה כדירה ולכן אם תרכשו דירה נוספת תחוייבו במס רכישה בשיעור של - 8% מהשקל הראשון.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

תומר שלום במקרה המתואר הורייך ירכשו דירה שנייה והדירה תיחשב לדירה שנייה עם מס רכישה של דירה שנייה. הם יוכלו להשתמש בהקלה של רוכשי דירה חליפית, ולהצהיר על כוונתם למכור את דירתם הקיימת בהתאם להורא...
המשך תשובה