שלום, אני נמצא בהליך גירושין, ובמסגרת ההסכם בינינו, הוחלט שאשתי תרכוש את חלקי בדירה המשותפת ותמשיך להתגורר בה. היא אמורה להעביר לחשבון הבנק שלי סכום של כמיליון שקלים. האם אני אמור לשלם מס על הסכום הזה? אשמח לתשובה, ירון
תוכל לקבל פטור אם העברת הזכויות תתבצע באמצעות פסק הדין שניתן במסגרת הליכי הגירושין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב מור. המס אינו נדחה - הוא מוקפא. מה שקורה בפרקטיקה זה שאתם תשלמו את סכום המס שאינו במחלוקת, והיתרה תיוותר עד למועד בו תמכרו את הדירה שהתחייבתם למכור. עד אז - מס הרכישה ישא ריבית והצמדה...
המשך תשובה