דירה קיימת שלצורך חלוקתה הוגש היתר בניה - האם פעולת רישוי זו יוצרת חבות בהיטל השבחה? בתודה
הגשת בקשה להיתר כשלעצמה איננה מייצרת חבות בהיטל השבחה, לעומת זאת אם קיימת תכנית תקפה המאפשרת חלוקה שמכוחה הגשת בקשה להיתר הרי שלמעשה כבר כעת יש כלפיך חיוב בהיטל השבחה וזאת גם אם לא תממש את אשר מתאפשר עפ"י התכנית...
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב מור. המס אינו נדחה - הוא מוקפא. מה שקורה בפרקטיקה זה שאתם תשלמו את סכום המס שאינו במחלוקת, והיתרה תיוותר עד למועד בו תמכרו את הדירה שהתחייבתם למכור. עד אז - מס הרכישה ישא ריבית והצמדה...
המשך תשובה