דירה קיימת שלצורך חלוקתה הוגש היתר בניה - האם פעולת רישוי זו יוצרת חבות בהיטל השבחה? בתודה
הגשת בקשה להיתר כשלעצמה איננה מייצרת חבות בהיטל השבחה, לעומת זאת אם קיימת תכנית תקפה המאפשרת חלוקה שמכוחה הגשת בקשה להיתר הרי שלמעשה כבר כעת יש כלפיך חיוב בהיטל השבחה וזאת גם אם לא תממש את אשר מתאפשר עפ"י התכנית...
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ינאי שלום רב. בעיקרון אתה צריך לבצע חישוב של 2 שומות. שומה אחת עם יום רכישה ושווי רכישה של מחצית הדירה שהתקבלה בירושה מהאבא, ומחצית הדירה עם יום ושווי רכישה של הרכישה מהאח. מדובר בחישוב שחייב לק...
המשך תשובה