היי יש דירה על שם של אחי שאבא שלי שילם את כל הכספים עבור הדירה יש לי שתי שאלות 1.האם ניתן להעביר שם בעלות על שם אבי את הדירה? ואיך ניתן לבצע זאת? אחי רצה לקנות את הדירה ולא היה לו כספים ולכן אבא שלי שילם עליה אחי לא שילם כלום על הדירה. שאלה 2 האם ניתן שאחי יעביר במתנה את הדירה אליי או לאבי וכך לא נצטרך לשלם מס רכישה? אחי קנה את הדירה לפני נישואין כיום נשוי הוא ואשתו לא גרו בדירה ולא קיבלו עליה כספים או שיפצו אותה. אנחנו ממש רוצים לבצע העברת בעלות לאחד מבני המשפחה שהדירה לא תהיה על שם של אחי איך עושים זאת?
שלום רב,
אוכל לעזור.
צרו קשר עם משרדי
המספר שלי נמצא בעמוד שלי אתר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היורש שלום. אין מספיק נתונים כדי לענות על השאלות. צריך לבחון את מצבת הנכסים של המוריש, של היורש ותשלומי איזון. אתה מוזמן לפנות עם הפרטים הנוספים בפנייה אישית אלינו ונשמח לסייע אושר אלקיים עו"...
המשך תשובה